Somos L'Alacantí

El nuevo periódico de la comarca

AGUAS DE ALICANTE

LOCAL Mutxamel

Compromís per Mutxamel s’absté en la classificació de les ofertes presentades per a la prestació del servei de Neteja

Són cinc les empreses que s’han presentat per a prestar el servei, i cap empresa completa els requeriments administratius/econòmics que el plec de condicions demana.

A la vista de les ofertes, ens ha quedat ben clar que el preu ofert no és suficient perquè es presenten les empreses del sector amb unes condicions òptimes per a oferir el servei de qualitat que el poble de Mutxamel es mereix i amb unes condicions laborals dignes per als treballadors i treballadores.

¿Què espera l’equip de govern per a seure’s i modificar l’oferta econòmica? ¿És que amb quasi 11.000.000 € de romanent líquid de tresoreria no podem fer una oferta millor? Perquè les empreses, per a ser rendibles, no hagen de realitzar ofertes del tipus: enviar a l’atur a 8 persones o realitzar càlculs amb un IVA erroni; o que estiguen a expenses de subvencions-

Això sí, l’equip de govern assegura que: “estarem expectants perquè l’empresa adjudicatària complisca amb el plec de condicions”. ¿No hem tingut prou al llarg de 5 anys amb l’empresa que ha estat concessionària de la neteja? ¿Hem d’estar expectants a veure què passarà?, ¿Com ho pensen fer?. Estar expectants estos 5 anys no ha solucionat res.

I el que és més dolent és que este equip de govern no aprén dels errors. Errors que repercutixen en els treballadores i en la qualitat del servei que realitzen les empreses per a Mutxamel.

DEJA UNA RESPUESTA

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *