
L’equip de ‘llargues’ del Club de Pilota Valenciana del Campello, amb la seva quarta victòria consecutiva, referma el liderat en la 2a categoria de la Lliga Provincial ‘a Ratlles’ -Trofeu Diputació Provincial d’Alacant, on els altres dos equips tingueren resultats adversos.
En una maratonià jornada dominical disputada al carrer Trinitat, al llarg del matí disputaren les seves partides corresponents, primer el conjunt de 3ª divisió de ‘llargues’ que, no obstant començar el matx amb bones sensacions i anar guanyant per 4 jocs a 1, acabaren superats pels de Murla, per un contundent 4-10.
Tot seguit, a les 12 del migdia, li va tocar el torn a conjunt de la varietat de ‘palma’, que va patir la lesió de la ‘banca’, Dani Moñinos, i no ho aconseguiren superar, amb la qual cosa perderen davant Castalla per 3 jocs a 10.
A les 4 de la vesprada li va tocar el torn als líders de la categoria de ‘plata’ de la modalitat ‘reina’ del nostre esport nacional valencià , que formaren amb Toni Calvo, al traure i al rest, Carlos Tendero, Mario Berenguer I Toni Gràcia, imposant-se de manera contundent per 10 jocs a 2, als representants de la localitat veïna de Mutxamel.