La ‘Quinta del 49’ celebra ‘les banderes’-el 77-

Una quinzena d’integrants de la popular ‘Quinta del 49’ , com ve sent costum des del 2008, s’ha tornat a reunir en la seva tradicional trobada estival, quan s’apropa l’equador de l’any i el calendari albira el primer cap de setmana d’estiu.

En aquesta primera reunió anual, a la que tant sols assisteixen persones nascudes aquell any de mitjans del segle passat, han celebrat conjuntament els seus aniversaris, el 77è, ‘les banderes’, en l’argot dels cupons dels cecs, anomenats ‘iguales’ (actual ONCE), que es venien antigament a Alacant.

L’efemèride s’ha festejat amb un dinar de germanor, al restaurant ‘Seis perlas’, del Passeig Marítim, on han degustat un bon arròs a banda, amb el seu ‘socarraet’, com mana la tradició culinària campellera.

Com també sol ser-hi habitual, després de dinar, en una llarga sobretaula, s’ha fet memòria de Paco ‘tarrara’, un dels fundadors de l’acte, recentment finat. Recordatori que ha continuat amb la referencia d’esdeveniments i anècdotes en què l’amic traspassat havia estat partícip, al llarg i ample d’aquells meravellosos anys seixanta, mentre es rememorava el paradisíac i tranquil poble del Campello, només present a les fotos d’època i a l’enyorança d’ aquests integrants de la, justament anomenada, ‘dècada prodigiosa’.

La XIX trobada s’ha tancat, com sempre, felicitant la tasca de Mari Paz i Mari Toñi, per l’esforç en mantidre l’encontre una edició més.

Somos podcast

Aquí mi espacio

Ayuntamiento Sant Joan d'Alacant

Diputación Alicante

Aguas de Alicante

Ayuntamiento de Sant Joan d'Alacant

Somos podcast

El tiempo en San Vicente del Raspeig

CONSORCIO TERRA

Cableworld San Vicente

EVEALIA

Cableworld El Campello

Lasaroca

GRUPO
COSTABLANCA HTS

El tiempo en Mutxamel

Cartelería cine La Esperanza

Cableworld Sant Joan y Mutxamel

¿Buscas un plan?

OCIO ALICANTE

Somos L'Alacantí

Lo último