
La pilotari Berta Santos Antón ha estat la representant del Club de Pilota Valenciana del Campello en la ‘Trobada femenina de raspall’, disputada el passat cap de setmana al trinquet municipal de Pedreguer, degudament cobert i condicionat davant les inclemències meteorològiques.
A l’esdeveniment programat per la Federació valenciana, a més del club campeller, hi han participat xiquetes de les escoles de pilota de Vall de Laguar i Ondara, tot emmarcat dins els Jocs Escolars Autonòmics.
El president de l’entitat, Josep A. Martínez, destaca el bon paper de la nostra jugadora davant les representants d’aquelles poblacions de tanta tradició com ho són les de totes dues Marines (Alta i Baixa), al temps que lloa les condicions d’aquesta alumna de 6è de primària, del ceip ‘Rafael Altamira’, tot i la manca de col·laboració dels centres escolars en la promoció, pràctica i difusió del nostre esport nacional, i la precarietat del trinquet municipal del Campello.